Pampers active fit...

Buzzador är jag, vilket innebär att jag får möjligheten att testa på produkter och tjänster!

Denna gången blev jag utvald att testa pampers active fit blöjorna.
Dom är 20% tunnare men ska ha samma uppsugningsförmåga som en vanlig blöja!

Har testat pampers lite tidigare men hade då inte fastnat för dom, utan har kört två andra märken.
Har nu testar pampers blöjorna och det finns plus och minus

Plus sidan
- Mycket tunna, bra eftersom man får mer plats i skötväskan och det är bra för barnet att kunna röra sig lite friare utan en tjock blöja därbak.

Minus sidan
- Tycker att blöjorna luktar kiss mycket tidigt trots att det inte är så mycket kiss i dom. Känns ofräscht helt enkelt
- Dom känns inte som att dom ska klara en hel natt eftersom dom är så tunna. Så man tog hellre sina vanliga blöjor till natten. Dom känns inte lika trygga

Det stora minuset för mej är lukten och därför väljer jag att fortsätta med mina gamla blöjor och inte med pampers!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Känn dej inte förföljd. ;o)



Jag äääääääälskar pampers activ fit!

Köper inga andra blöjor.

Dock kan jag hålla med om att det luktar mycket av dem när de kissat. Men å andra sidan så är det ju bra med, för har det kommit mkt kiss, så ska det ju bytas ändå ;o)

Alexander brukar inte klaga, så jag tror att det är torrt, och den har aldrig läckt någonting nattetid.

2010-10-28 @ 10:59:56
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gillar dom inte heller.

Till Devin använde vi bara Pampers, till honom var dom kanon. Men nu vet jag inte vad dom gjort med bläjorna för jag tycker dom har sämre uppsugningsförmåga än innan och dom luktar blä.

Till Hailey har vi bara kört med Libero och det tänker jag fortsätta med.

2010-10-28 @ 11:29:53
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0