PMS

Igår var det R som hade lite PMS, idag är det Winton, så jag antar att imorgon är det jag som kommer ha pms!

W har antingen varit på skit bra humör, eller på skitkasst humör, 5 bajsblöjor har vi bytt och han vaknade för en halvtimme sen, HELT hysterisk! Skit ledsen och ingenting hjälpte. När man väl fått han lugn försökte jag lägga honom ner i vår säng bredvid mej, det var som att trycka på en knapp.

Ner, gav W till sambon, gjorde iordning välling, sen tänkte jag ge han en panodil, eftersom jag faktiskt tror att det är någon tand som spökar.

Oh my good vad ledsen han var, gick inte att få panodilen att stanna inne i rumpan, men efter mycket om och men fick vi i honom både panodilen och välling!

Nu är det tyst där uppeifrån, jag hoppas hoppas hoppas att han får sova ordentligt nu, och ja jag ska lägga mej SENAST kl elva!

Nu tar jag kväller!
Tack och adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0