slavar i köket..

God eftermiddag!

Idag står mannen för maten, så han står och slavar i köket, lilleman är i sin säng, snuvig och febrig. Lille köttbullen hoppas det går över fort. Man vet ju inte om det är tänder eller lite förkylning. Men han har ändå varit på rätt bra humör, så det är inte så illa!

För övrigt är wintons farmor här över helgen om jag glömt att berätta det, det är roligt! W var något skeptiskt i början men nu tycker han att hon är lika rolig och underhållande som sin pappa. Det går väl i släkten :)

En promenad blev det förut, har läst min tidning och nu slöar jag framför datorn, ska snart väcka mitt lilla pyre!

För övrigt så försöker ju W att i princip ställa sig upp, han tar sig mestadels bakåt och runt. Lite framåt. Dagen innan farmor kom så var han redo att krypa men nu ställer han sig ju inte ens på knä utan direkt på fötterna. Galna unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0