dagens to do...

Dagens duktiga var ju då att jag nyss kom ut ur duschen, satte på torktumlaren med min handduk så när jag kom ut var det såååå skönt!

Så ska nog ta och duscha av den anledningen lite oftare, haha!

Kvällen blir ägnad åt top model och jag har svurit till mej själv att senast kl 23.00 ska jag ligga i sängen. Jag lyckades ju inte med det igår, men HEY, jag lyckas ju aldrig med dom mål jag satt upp för mej själv.

Så nästa vecka ska jag sminka mej varje dag. VARJE DAG. no matter what!
OCH ni ska få bildbevis på det också, så ni kan hålla koll på mej!

För övrigt ska denna lilla dam ut och svira i helgen, min käre sambo ska ta hand om W medan jag och min vän anita ska ut och dansa våra lurviga. jag säger lurviga för mina ben är inte att leka med.

Jag är som en man när det gäller hårväxt, INGET feminimt om mej alls! Grova hårstrån all over the place!
Jäkligt störande för det här med vackra ben håller för mej i ca 5 timmar, sen börjar stubben synas! Hur sweet är det på en skala. -100 eller något!

Nu svamlar jag, lite yr efter duschen kanske!
So long bitches!
Hörs imorgon!

Besos!

Kommentarer
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Men åååh vad snäll du är! tacktacktack.. Skönt att NÅGON bryr sig och förstår hur jäkla jobbigt och frustrerande det är!

Jag läste någon sån där tråd om barn med magproblem, men det riktade ju sig mest till äldre barn :( Har provat allt nu utom BVC så jag får göra det imorgon. Jag har testat ALLT så dom kan ju inte skicka hem oss utan hjälp tycker man.. Messmöret funkade jättebra på henne, fram tills den här gången..

2010-09-23 @ 21:08:53
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0