det bli bara värre framåt natten...

Det är kvällarna som är värst!
Att inte kunna slappna av, för man vet att om en kvart, en halvtimme, kanske t.o.m en timme så kommer det där ljudet!

Ljudet av gråt från min lille pojk!
Det är jobbigt, för jag i princip sitter och väntar på det!

Önskar jag kunde få reda på varför han vaknar, så man kan rätta till det, så han kan få en bra natt sömn, och även jag då, ego som jag är!

Men allvarligt, det måste ju vara lika jobbigt för honom att vakna flera flera gånger under nätterna, skrikandes efter mamma. Är han rädd, har han ont? Alla alternativ är inga bra alternativ!

Ikväll ska jag flytta mej upp till sängen, datorn ska med, tv:n ska vara på, för Richard är iväg och jobbar, så jag ska få somna till tvn, när jag känner mej seg, inte för att jag borde gå upp och lägga mej.
Ska bli trevligt, om två dagar är han hemma igen, så man får väl passa på att njuta =)

Gokväll på er vänner!


ps 1 För övrigt vänner ska jag tillägga att dagen varit bra, snorigt, hostigt men annars har W och jag haft en bra dag, så jag klagar inte för övrigt.

ps 2 TP, mail? FB? Skaffa blogg, jag vet inte annars hur jag ska kommunicera med dig, för tillfället skriver du kommentarer och du får nada till svar! känns inte bra! Så skriv en kommentar på hur vi kan ha lite kontakt. Kan du det här med sms ;)

ds för både 1 och 2 =)


Kommentarer
Postat av: TP

HAHA VADÅ SMS?? vad är det för något. Jag har faktiskt skaffat en blogg, men jag är som en oskuld, liten och oviss. hehe

Men erkänn det var kommentaren om sexiga smala mamma som fick dig på kroken:P

2010-10-01 @ 22:09:45
URL: http://julimamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0