JAG VET!!!!!!!!

Goder kväll!

Eftermiddagen har varit tung på sett och vis. Gilla läget? Tacka ta emot! Vad vet jag!

Det jag vet är att lilleman är inte så bedårande när han är trött, han kan nu dricka enbart välling, hans momor är så omtänksam och kom hem med vantar och en pull over till honom.

Jag vet att det ska regna imorgon, och jag vet att han kommer vakna inom en timme!
Jag vet att han sedan kommer sova efter tolv!

jag vet massa, en åsikt är inte fakta! En åsikt är något som inte MÅSTE baseras på fakta!
tycker jag att röd är fult, så behöver jag inte göra en marknadsundersökning om detta är sant, det är bara min åsikt!
Vissa har lite svårt med fakta och åsikt vad skillnaden är!

Tjohej på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0