mys mys på hög nivå

HEJ VÄNNER!

oj stora, haha! Var inte riktigt meningen!

Gårdagen hade jag inte tid att blogga, jag åkte till kalmar för att lämna över nycklarna till vårt gamla place, ÄNTLIGEN är den resan över! Very very happy!

Sedan har jag storhandlat till lilleman, massa kläder och en jacka, det börjar ju bli lite kyligare! Efter det drog jag med mej min käre vän Ewa-Leena hem, vi ringde syster som också kom med sin dotter Alicia!

Vi hade mys , åt "goa såsen" och kollade på film, jag och syster somnade i mitten typ. haha! Småbarnsföräldrar!

Idag har jag städat, tvättat, skurat lillemans babygym och plockat! så nu är det hyfsat iordning. And the icing on the cake så steg Richard precis innanför dörren!

Härlig dag helt enkelt!


ps. var det gäller sömnen, jag kör inte riktigt på den här tekniken längre, jag kör nu mera på att gå in och lägga handen på honom så han förhoppningsvis lugnas av det. Har kommit på att han kanske vaknar för att han fryser (bara en teori) så är extra noggrann och stoppa om honom. Han sov hyfsat bra inatt *peppar peppar*

Nu ska jag ta de lugnt, lillemannen sover och jag vill ha lite egen tid!
puss på er

ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0