Nattnings rutin gick åt helvete....

God kväll!

Efter att läst lite på nätet och i en bok, så är det viktigt att ha nattrutiner!
Absolut, men jag har inte så mycket rutin, mer än att byta blöja, byta till pyjamas, ge välling eller ersättning och sedan är det läggdags!

Idag tänkte jag då, duscha, och sen mysa lite. Ge mat och sen läsa en bok eller något i en stol i hans rum

Tji fick jag, W ville varken mysa, äta eller läsa en bok.
Han ville heller inte lyssna på godnatt musik, inte sitta, inte ligga eller stå.

Slutade med att jag la han i sin säng, gick ut, som ett slags straff, W fattade inte vinken utan ville ju upp.
Nu är han i sin gå stol, skit pigg och jag har gett upp.

vi får försöka igen imorgon helt enkelt!

Nu ska vi kolla film och kolla lite på valvakan!
Vi får väl se åt vilket håll vi går... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0