vår dag

Igår var jag fattig på ord!
Ibland går luften liksom ur en!

När man inte vet när denna långa "mardröm" tänker sluta!
Ringt BVC nu och bokat tid, så dom får kolla om något är fel på lillemannens mage, känns inte så kul om man om ett halvår får reda på att han är laktos eller gluten och så har man plågat hans stackars mage i onödan!

Idag har varit en bra dag, ringt samtal, gått promenad, fikat hos Anita!
Nu lagar jag ugnspannkaka och lillemannen tar en liten powernap, han ska upp om tio min så ingen längre vila eller ro här inte!

Efter önskemål kommer här några bilder på mitt hjärta!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Sitter han själv?

Hoppas de hittar något, eller ja, man vill ju inte att det ska vara laktos eller gluten, bara de kan säga någonting.

2010-09-16 @ 18:14:08
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: johanna

haha smått avsis på hans big boobs på sista bilden :P

2010-09-16 @ 18:58:33
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0