Vi ska starta eget....

Jag hade besök av min käre gode väninna Ewa! Ewa och jag tillsammans med många andra i vår åldersgrupp genomgår någon slags identitetskris!

Ewa sitter där, singel, jobbar i en riktigt bra butik i Kalmar. Bott utomlands, rest runt i världen. Frihet!
Emmelie sitter där, med fast arbete, radhus, pojkvän och bebis. Familj, trygghet

Ewa vill ha det Emmelie vill ha (till viss del ibland), Emmelie vill (till viss del ibland) ha det Ewa ha!

Varför är vi inte nöjda, jag har en frisk bebis och allt sånt som man som vuxen "ska ha" och ändå vill man ha mer!

Till slut kom vi på att jag är för rädd för att byta jobb, och Ewa vet inte heller vad hon ska göra! Så vi ska starta ett företag tillsammans. Satsa på eget!

Problemet är bara att vi inte riktigt vet vad detta företaget ska gå ut på
Vad vill svenska folket ha??

Så tell me, vad vill ni ha, vad ska vi starta för eget?
Tips, ideér tack =)

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Jag vill ha en billig scrapbookaffär. Otippat? ;P

2010-09-16 @ 22:00:26
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com
Postat av: Emmelie

hehe scrapping är soo out of my league så det finns inte! Risken är minimal tyvärr! :(

2010-09-16 @ 22:16:17
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0