Glömmer bort min blogg på helgen

Inte för att de varit helg egentligen utan snarare vabbning, så glömmer jag liksom bort att blogga hemma, ska försöka skärpa mej där!

Dessa dagar har jag tagit hand om W och haft en snorig och dålig sambo hemma, lite därför det känts som helg då alla ändå varit hemma!
Vi har dock inte hittat på så mkt utan vi har mest bara varit, W busar/leker med bilar/vill äta på ngt!
R har snorat, legat på soffan och jag likadant!

Igår dock gjrde jag cornflakeskakor, det är ju för jäkla lätt och gott att göra!
Idag är det jobb 11.15- 21, den är ju så jäkla mastig och en lördag också! Vilka ringer in en lördag??
baaah, ska tycka lite synd om mig och dricka lite vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0