I'm back

Okej mötet avklarat, oh herregud vad jobbigt, alla fröknarna med och rektorn. No pressure här inte!
R fick förklara vad han kände, då det är han som reagerat mest starkt på saker som skett, medan jag bara kunde egentligen säga de jag har sett!
Vi diskuterade lite kring huruvida en stor barngrupp påverkar W och att det kanske är bättre för honom att vara på ett ställe med färre kids!
 
Så vi ska fundera och så länge hoppas jag att the "tention" försvinner vid hämtning och lämning för just nu har det bara varit jobbigt!
 
Nu är jag tillbaka på jobbet och det känns ju sådär! Det är jobbigt att ha ett jobb man inte trivs med, är inte van, eller jag trivs men den här prestationsångesten som är heeela tiden! Det känns och då blir det ju väldigt jobbigt att gå till jobbet!
 
Vad allt är jobbigt för mej just nu känner jag, jag är i stort behov av lite ledighet nu känner jag, lite space och sedan hoppas jag på ett 2014 med lite bättre framgångar än vad slutet av 2013 gett mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0