tråkiga söndag

idag är en depp dag. försök till planer som gick åt skogen och sen iväg en stund så w fick leka lite.

men förövrigt är det jobba,soffa sova dag ut dag in... jag umgås aldrig med folk. jag har i princip två personer som frågar om vi ska umgås. de andra är sånna som jag frågar och de säger ja, men sällan eller aldrig ngn invite tillbaka.
ställer mig frågan, är jag så tråkig att umgås med?
äsch bara lite tyck synd om mig mode, mkt för att jobbet är lika jobbigt att gå till som att vara hemma.... de blir nog b

Kommentarer
Postat av: sandra g

Nä det är bara att just nu har graviditeten varit så jobbig så har knappt velat annat än vara hemma. Innan va de mer att ja ägnade mig mest i att rätta mig efter sambon å gjorde de han ville mest. Eller också för jag är såååå crapy på att höra av mig. Hahaa. Men jag jag tänker ofta på att höra av mig. Men så som du känner så har jag med känt. För några år sen var jag den som hörde av mig men sen vände det helt plötsligt bara.

Svar: och det är inte bara du gumman, det är rent allmänt, man har vissa man umgås med, men det kommer aldrig ngn fråga tillbaka. Folk har middagar o.s.v och aldrig ngn inbjudan och då blir det lite som att de umgås bara för att jag frågar eller i värsta fall om de är uttråkade till tusen så de bara måste göra ngt annat!
Sedorika

2013-12-16 @ 11:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0