Buzzador- Locobase repair

Jag är en buzzador vilket innebär att jag får möjligheten att testa produkter, låta mina nära och kära testa och sedan få feedback av dom vad de tycker om produkten!
 
Denna gången har jag fått testa locobase reapir, en mjukgörande salva som du kan köpa på apoteket.
Lite snabb info:
  • Mjukgörande kräm
  • Oparfymerad
  • Lämplig för torr och fnasig hud. Tillför huden fett som det normalt tar huden flera dagar att bilda. Utan konserveringsmedel.
  • Fetthalt 63%. Bra som mjukgörande kräm vid eksembehandling.
 
Jag har en son med knottriga armar under vintern, det känns som att man smörjer och smörjer men det händer ingenting! Denna gången började vi med att smörja lite innan det blev riktigt illa och än så länge känns det som att det inte blir värre.
 
På minus sidan så är det väl att den är lite svår att smörja ut, men det är ju något man får förvänta sig när det är en så pass fet kräm!
 
 
145 kr på apoteket bland annat. väl värt pengarna om det hjälper mot torra armar och kinder, framför allt till min lilla son!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0