Kömpis det går bra nu!

hej vänner!
Det går bra idag och snart har jag utb så inte lika mkt tid kvar att sabba min statistik!
Kanske kanske kanske det här kommer att lösa sig faktiskt!

Lilleman verkar må bättre, varm men ändå lite piggare!
det är lite hemskt att jag säger det, men det är faktiskt lite gosigt o mysigt när lilleman har feber för då får man gosa och bara vara i soffan utan att han är som en ål som slingrar sig och vill leka kuddkrig! Självklart föredrar jag en glad och pigg och FRISK son, men det är ändå liiiite mysigt!
Make sense?

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja man förstår hur du menar ändå =)
man får lixom passa på haha

2013-11-26 @ 16:40:26
URL: http://tweeetylove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0