Prestationsångest!

Det är ångest att gå till jobbet, en nervös ångest. Prestationsångest kallas det!
Igår gick det bra, så självförtroendet är ju bättre idag än igår, i söndags låg jag lite halft sömnlös just för nervositet hur det ska gå för mig!
 
Lilleman är hemma sjuk med sin pappa, hoppas han sover länge och tar igen sig och att han äter idag!
 
R var inte nådigt irriterad över vårt dagis då det varit lite incidenter nu ett tag, delvis var ju W genomblöt på hela sina byxor, byxorna gick alltså att vrida ur vatten så pissblöta var dom. Igår när de ringde mig för att W inte var sig själv, så hämtade R honom, när han kommer så sitter W ute i mörkret helt slapp, enligt R var det väl ett par ungar till och två fröknar, Så R ifrågasätter varför de är ute med  W om han nu inte är pigg. Svaret var att de kan ju inte gå in med en unge på en fröken, vilket jag såklart fattar men om de inte är mer än en halv full med barn, så kan man väl gå in då.
 
Så det ska bli spännande och se vad rektorn kommer säga!
jaha de va väl allt för nu!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0