Bästa podden

Tänkte tipsa er om mina favoritpoddar.
 
Den podcasten som ligger högst på listan är dom som ofta tar det under bältet, de skrattar väldigt mycket och får mej att skratta mycket, och framförallt ofta!
 
Detta är Adam Alsing, Carin Da Silva och Daniel Breitholtz, aka Adam och Compani.
 
 
 
Denna trio har en dynamik och en känsla av kompisskap som gör att de ofta slår varandra under bältet. Daniel har alltid sina principer att ta upp, exempelvis att skåne mejerier har fel färg på sina mjölkpaket, och han testar alltid nya saker och är helt besatt i ett par veckor innan han går vidare till nästa grej, vilket de andra INTE är sena att påpeka.
 
Carina säger ofta saker som kanske inte är så genomtänkta vilket ofta ger roliga skratt,
Adam är en vanemänniska och i svampplockning kan man inte göra som man vill, där är det Adam som styr. Han har ofta intressanta diskussioner att tillföra i poddarna.
 
Riktigt skoj och jag längtar efter varje avsnitt!
Tack tv 3 för att ni hjälper dessa att fortsätta podda, ibland trillar jag nästan av cykeln när jag åker till och från jobbet!
 
Love love, ni måste bara lyssna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0