Inte sticka under stolen

När jag blev av med min tjänst, så bröts lite livet samman, allt det man gjort, allt det man kan kändes som någon spolade ner i toaletten. Som smuts i ögonvrån. En riktig tagg i själ, självkänsla o.s.v
 
Att sätta sig som kundtjänstmedarbetare igen kändes jäkligt jobbigt, samtidigt som det skulle bli roligt att lära sig något nytt och en ny utmaning, jag kan inte göra något halvdant utan är ju tävlingsinriktad as hell....
 
Nu ett par veckor in i livet som vanlig arbetare, har jag tjänat ihop två lunchkuponger och ett rikspresentkort på 100 kr. Jag ligger idag etta på topplistan i flest försäljningar, Jag har samma lön som innan, och jag tjänar helt enkelt mer, jag får tävla och chansen att vinna saker.
 
Not so bad anymore måste jag säga!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0