Kan ni inte heller kliva upp ur sängen

Något jag är och alltid kommer att vara är morgontrött. Jag är trött till i princip kl 14 varje dag. Pigg mellan 14-18 och sedan trött igen 18-21 och efter det superpigg!
 
Det spelar ingen roll om jag sover 5 timmar eller 9 timmar, att kliva upp ur sängen är alltid en kamp, en kamp om livet!
 
Nu har jag hittat en lösning på detta som jag tänkte dela med er av, en app (of course)  Wake up Alarm.
I denna app kan du ställa in olika varianter av sake du måste göra för att kunna stänga av alarmet. Jävligt svåra mattetal t.e.x eller antal steg du måste ta och min favorit scanna av en kod.
 
Jag har alltså tagit hem en streckkodsapp, så jag har scannat av min havregrynspåse, och för att jag ska kunna stänga av mitt alarm måste jag kliva upp och scanna av havregrynspåsen i köket.
 
 
Med denna app har jag lyckats ta mej upp ur sängen och sedan har jag inte samma behov av att lägga mig i sängen igen.
 
Tadaaaa, your welcome!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0