Flitens lampa lyser...

eftersom dagis ringde i fredags fick jag åka hem och hämta. Han klagade på ont i örat och han var allmänt ledsen.
på vägen hem och säkert 30 min efter gräts det och var väldigt pipigt. Lite piggare efter ett tag men ändå glansig i ögonen. Inget kalas för Winton där inte.
Fredagen bestod också i en om-möblering. Att flytta ett akvarium på 450 liter är inget man gör i en handvändning precis.
Lördagen vart det utrensning i förråd. tvättning och dammsugning m.m

idag har jag rensat ut i mina garderober. lagt ut halva bohaget på loppis sidan. blivit av med två bord också. tömt en malmen byrå och styrt om. lagat äppelpaj och nu är det kväller!

ny vecka nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0