Skador efter pretty little liars..

Jag kollar på Pretty little liars bland alla mina serier (serienörd som jag är)
 
Jag har nu dock insett att av alla serier jag kollar på, är PLL den serie som skadat mig allra mest.
 
Exempelvis
- Från att gå från att inte vara mörkrädd eller liknande alls, så kan jag ibland inbilla mig att någon går efter och tittar mig nog en eller två ggr extra över axeln.
 
- Att få sms samtidigt som någon annan får det att krypa i kroppen (vilket faktiskt händer rätt ofta då både jag och sambon har push notiser från aftonbladet som brukar landa ungefär samtidigt)
 
- Paranoid överlag, mot vänner, ser saker som inte finns o.s.v
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0