Vilken start på dagen/veckan

God morgon!
 
Idag är en stressig dag på så många sätt, jag var ju tvungen att göra mitt liv lite extra spännande eftersom jag inte har något annat för mej genom att försova mej. 7 29 exakt väcker W mej, hur är det ens möjligt med 4 LARM ställda? och jag är fortfarande helt övertygad om att inte ett enda av dom har ringt, bara för att jävlas!
 
 
För övrigt fick jag schemat, visar sig bli fel, så när R jobbar kväll låg mina kvällspass, inte lika positivt. Men blir också lite helgjobbande. Men inte fel med OB, kan tjäna lite mer pengar nu iallafall!
 
Så två stressiga saker på en timme, mitt hjärta klarar inte mer, inte min hosta heller för den delen.
Det bådar inte gott inför veckan, det kan jag redan nu känna på mej!
dammit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0