En summering av livet sedan senast!

April alleredan, nästan maj! Tiden bara flyger iväg och jag har återigen glömt min blogg, ska försöka blogga lite mer, få in de i rutinen, har liksom tappat de för de är så mkt nu!
 
1. Gravid, v 27 nu! Tiden går fort som attan!
2. W går hos dagmamma och trivs bra, blir långt för att lämna men de kan de ev bli värt, ska söka nytt dagis men de kan ju ta en tid så!
3. Köpt hus, jajemensan, vi har sålt lägenheten och köpt hus, de finns i Lindsdal och jag ska på mammaledighet, lär bli vatten och bröd i 12 mån, men fy fasiken vad smal jag kommer vara med två barn och mat och bröd som kost! (min sambo säger att de löser sig men de gör han ju alltid haha)
4. Jobbar på ks och trivs helt ok, har en del admin jobb vilket gör att jag får sitta både i telefon och regga lite! trivs super med det!
5. Längtar till sommaren
6. Saknar att ha ett liv, Ylva på fb påpekade så fint att jag borde skaffa ett och hon har så rätt så rätt, så nu ska jag ragga vänner som jag kan umgås med, ha tjejmiddagar med, Allt de där man ser på instagram som alla andra har förutom jag (så som de känns) hur svårt ska det vara, så olidlig kan jag väl ändå inte vara :D
7. Klockan är 9 och jag äter polly godisar på jobbet= no selfcontrol!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0