Aldrig förstått

Jag har aldrig förstått hur människor kan bli provocerade av ex kissie och hennes blogg. Sluta läs då om du blir så provocerad har jag tänkt och skrattat åt dessa PATETISKA människor!
 
Nu sitter jag som en av de där patetiska människorna och blir så sjukt provocerad av lady dahmer, för er som inte är bekant med henne så är hon feminist, ungefär 19 av 20 inlägg är någon form av relatering kring hen, att barn inte ska bli stereotyper, att hennes son kan ha klänning o.s.v. Eller lite inlägg där jag rent ut sagt känner att hon är så nära på att snudda på att hata män som det går!
 
Jag vet inte om det är för att provocera, eller om det är så nära manshat man kan komma, är ens förvånad över att hon ens kan ha två barn för det krävs ju KONTAKT med män!
 
Jag är all for feminism, kvinnor ska ha lika rättigheter och värde som män, men i hennes blogg får jag mer känslan av att män ska stå tillbaka och män är svin jada jada...
 
Det som är så kul är att jag blir så provocerad och tycker att det är lite lite för mkt, det är något fint med män och kvinnor, pojkar och flickor! vi är olika av en anledning och det känns som om man försöker sudda ut det lite!
samtidigt kan ja inte sluta läsa, för en del saker av de hon skriver håller jag ju med om, samt att det är lite roligt att hålla sig underrättad i den här världen!
 
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0