AMEN SÖCK

igår var en aktiv dag, jag sprang runt mellan 8-10 som en duracell kanin och städade, inte bara plock, nenenee, dammsugning Och SVABBNING, det enda fusket var i vårt sovrum för där är det 100 lager damm och tusen kg tvätt!
så tänkte ta tvätt före dammningen,, så fyra tvättare senare, med lakan över dörrar, två fulla tvättställ så hade jag bokat en tvätt tid i tvättstugan för att köra Ws ytterkläder. Då mitt track-record av att boka fel dag är lite utöver det vanliga tänkte jag vara duktig och gå ner och DUBBELKOLLA att det är idag, för vem vill tvätta alla wintons kläder och ha de blöte tills idag. INTE JAG!
 
Så går ner kollar, amen wft, bokade i fredags, vad surt! Aja TUR jag kollade!
Upptäcker dock idag att det inte var den 18:e igår utan den 16:e igår, vilket betyder att det VAR JU RÄTT DAG jag för helvete bokade!
 
oh well, vad gör det om hundra år!
 
 
R köpte film till W, så jag fick snällt gå in i vårt dammiga sovrum och kolla på slutet av stafetten vilket resulterade i att jag plockade bort alla kläder och dammade hela rummet, snörvlig och dan senare så vart sängen bäddad och allt rent!
HALLELUJA!
 
Med detta så har jag nu sjukt ont i nacke och rygg!
Det är tacken det!
nu hoppas jag bara att mina älskade tu kan förhelvete plocka undan efter sig så att all denna städning och värk inte var förgäves!
 
Bjussar på en rolig bild som avslut!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, den bilden: (yyy

2014-04-02 @ 14:45:50
URL: http://tobehappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0