Kontrast!

Livet går lite upp och ner, ibland är det bra och ibland är det mindre bra!
När man är gravid så är det faktiskt så att när det är bra är det SKITBRA, och när det är mindre bra så är det näst intill självmords dåligt! Förstår ni kontrasten?
 
I lördags hade min käre sambo ordnat en överraskning, han hade köpt fina rosa rosor som W tittade fram med när jag klev innanför dörren, samt ett headset som jag sålänge har trånat efter.
Dock lyckades jag lösa ett litet (läs stort)  utbrott kort därefter vilket skapade lite känslor av otacksamhet och besvikelse hos min sambo. Vilket jag nu i efterhand förstår!
 
Samtidigt börjar jag använda mitt headset direkt och efter en stund ska jag ladda det, så tänkte lägga upp en bild senare och istället så lägger jag upp en bild på mitt lördagsmys. Kanske en ganska liten höna av en fjäder av min käre sambo men jag kan förstå hans tanke att jag inte lagt upp någon bild på min fina fina present men mitt lördagsmys lägger jag upp bild på.
 
Allt löst, allt bra nu, men saker förstoras så på FB och min sambo hade ett stort finger med i spelen där!
FB är bra och ibland är de dåligt!
 
Söndagens äventyr dyker upp om en stund!
Så länge bjuder  jag på någon bild eller två!
 
Lille Charlie är mitt emellan kräla och krypa!
 
 
Mitt lördagsmys :P
 
och självklart headsetet! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0