5 års jubileum

Exakt idag är det 5 år sedan jag startade min blogg. Har bytt fram och tillbaka så kommer inte ens ihåg när jag egentligen började. men denna har jag kvar så det är denna som får räknas:)

det har varit en fartfylld dag, återigen är det som att ha blivit överkörd av ett tåg och samtalet idag gör mig hoppfull att bli människa igen!
Så håll tummarna!

nu har jag huvudvärk from hell men kan slutat 16.15 imorgon så det är lyx och gör det inte lika ångestfyllt att lägga sig o gå till jobbet imorgon :p

Kommentarer
Postat av: Sofiahivall

Haha "kommer inte ens ihåg vart af började " hehe samma med mig.. Att man håller på.. Jag bloggar ju typ på två. Sällan. Men kan inte bestämma mig om jag vill ha nystart eller med det förflutna mer. Duvet sofiahivall.blogg.se bloggen eller den nya :P haha. Hittade dig den en kommentar på bloggen för lääääääängr sen:)

Svar: haha ja men du ser, har jag den nya bloggen då är ju frågan... vad har du för ny och varför har jag missat den?? Herregud vad stor Levi var där på inlägget i dec. det är ju sjukt, jag kommer ju ihåg när han va nyfödd!
Sedorika

2014-01-22 @ 19:11:45
URL: http://sofialevi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0