En ny kategori

Tänkte vara lite mer duktig på att skriva mina inlägg i olika kategorier!
Så nu har jag skapat en ny som heter Wintons roliga citat.
En kär vän som bloggar har alltid skrivit hennes barns roliga grodor och det är ngt hon delat med sig av på bloggen och det måste nog vara en av hennes största skatter i hennes blogg.
Man glömmer ju så fort!
 
Så min första Winton citat som skrivs här var i samband med att vi varit och hälsat på hos hans nya dagmamma, när vi kommer hem frågar jag om han hade haft rolig hos Kicki (som dagmamman heter)
Winton tittar på mej och svarrar: nja mamma, jag är bekymrad.
- vad menar du, varför är du bekymrad
- mamma jag är bekymrad....
 
Gulle, vet nog inte ens vad bekymrad betyder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0