Lite smått och gott från helgen!

Hej och goddag!
 
Idag är det måndag, en positiv sådan!
 
Helgen har bestått i ledighet tors fredag då det varit 1 maj och sånt, och lördag jobbade jag och söndag ledig!
Vi har fått nycklarna till huset så R och vår granne Lizzie har varit där ute och röjt som attan på lördagen!
Planerat massa bär o.s.v åt W, blev kalasbra!
 
Igår var jag själv ute där och tittade och bara var, vilket var skönt, få känna att det här ska bli ens hem, man har knappt varit där. Sjukt egentligen hur mkt pengar man köper ngt för och hur lite man egentligen ser av det för det priset!
Anyhow, ser fram emot mitt kök, få ordning i mitt hem och tvättstugan. R ser mest fram emot att få iordning trädgården, där har vi väldigt olika prioriteringar han och jag. På ett sätt bra men på ett annat sätt lite frustrerande!
 
För övrigt har jag köpt en ny vagn, sååå glad över denna då vår gamla är sååå schleten!
Visserligen röd, passar ju ändå helt ok om det blir en pojke men ännu bättre om det blir en flicka, vilket alla säger ändå. But you never know!
 
kommer lite bilder senare när jag har tid att ta dom, som sagt varit fullt upp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0