moving on...

Vad ni är gulliga alla ni som kommenterat!

Helt ärligt så får folk tycka vad dom vill om mej, mitt ansikte t.e.x är fucked up! Sen om jag är gigantisk har denne tina nog inte sett på biggest loser, för där snackar vi nog lite mer gigantisk än ynka 70,1 kg ;)

Men men, jag tar inte åt mej, var mer ute efter ironin att jag bad om pepp och fick den kommentaren!


Nu moving on, jag gör inget radikalt, tänkte precis smälla i mej lite chips, ska ändå ut och röra mej vilket är första steget då matlagning inte riktigt är första prio just nu i alla fall.

Idag har Winton och jag varit på baby café, ca 60 bebisar var vi! Massor med folk, mycket trevligt och vi sjöng en massa sånger vi inte hört innan

Nu vaknar lilleman!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har kommenterat Tinas inlägg!! Patetisk, misslyckad och troligtvis helt blind!! Människor som ger sej på andra, mår oftast jävligt dåligt!! SÖK HJÄLP TINA!! Du KANSKE kan bli bra!!



Ps. Emmelie,du kommer att klara dina mål, mycket pepp och lite jävla anammat så kommer det att gå bra Ds

Puss

2010-04-13 @ 18:06:35
Postat av: Lotta

Onödigt av folk att skriva/säga sånna saker. Även att man kanske inte tar åt sej något värst mkt av det så är det ändå så onödigt. Varför slösar de energi?

Å för övrigt.. gigantisk?? Vart då?

2010-04-13 @ 20:11:23
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tråkigt att folk att skriva en sån sak fast man kanske inte bryr sig va andra säger.tycker bara de är så onödigt att skriva så.

. Du är jätte fin emmelie och de har du alltid varit och du har fått en otroligt underbar son =) ja vet du kommer fixa ditt mål =)<3

2010-04-14 @ 12:17:23
URL: http://evelinasollie.blogg.se/
Postat av: Bodil

Satan i gatan, 60 bebisar?! Här ute på vischan brukar vi vara typ 5. Folk förökar sig inte så mycket här. ;)

2010-04-14 @ 13:23:15
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0