i swear....

Jag är inte en människa med självdiciplin!
Som så många gånger blir jag förbannad, oftast på min vikt, "håller mej från att äta onyttigt i en två dagar"  för att sedan gå tillbaka till min urspungliga vardag.

Idag ställde jag mej på vågen, 62,7kg (under min startvikt innan jag blev på tjocken btw) CAN I GET AN OUUU OUUU... haha

Men jag vill faktiskt under 60 kg, om det så ska vara 59,9. Mitt mål är att fixat det innan septembers slut.
Smygstartade lite idag med att trampa på min kompis orbitreck, FETT OTRÄNAD jag är! Sen gick vi en riktigt rask promenad.

Kändes bra, imorgon är det städning igen, USCH! Så 1 sept blir det äkta startskottet!

Vi får väl se nu.....

Kommentarer
Postat av: mia

ja samma här MÅSTE ta tag i de nu!

2010-08-30 @ 08:10:47
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Anita

Du är så duktig gumman!! Du kämpade, å vi ska allt se till att nå våra mål båda två!! :)

2010-08-30 @ 08:13:54
Postat av: mia

men anita då måste du har som mål och gå upp i vikt för vad jag kan se så har du en "killerbody".. vi kan byta ;-)

2010-08-30 @ 20:42:28
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0